Behandlere ved Lambertseter Kiropraktorsenter og Fysioterapi

Bli bedre kjent med våre behandlere og ansatte ved Lambertseter Kiropraktorsenter og Fysioterapi (Oslo).

Hos oss legger vi særlig vekt på kompetanse. Dette reflekteres i det høye faglige nivået til klinikkens klinikere. Våre terapeuter utreder, behandler og tilbyr opptrening innenfor alle skader og smerter i muskler, sener, nerver og ledd.

Pasienten er, og vil alltid være, det viktigste for oss. Vår målsetning vil alltid være å gi deg en forbedret hverdag med reduserte smerter, bedre funksjon og mer bevegelighet.

Kort fortalt:

• Jobber Alltid med å Være I Eliten av Utredning og Behandling
  • Grundig Utredning og Undersøkelse
  • Moderne og Evidensbasert Behandling
  • Offentlig Helseautoriserte Klinikere

Alexander Andorff

Nicholas Nordengen

Ole-Magnus Westengen

NN

– Grunnet en uforutsett hendelse så står vi uten fysioterapeut. Vi beklager ulempen dette medfører – men minner om at vi har moderne kiropraktorer som jobber aktivt med både muskler og ledd, samt gir tilpassede treningsopplegg.

Fysioterapeut (Offentlig autorisert, MNFF)

Kontaktinformasjon: Fysioterapeut/ 62 80 90 30 / ONLINE BOOKING

Timebestilling

Klikk her for å se ledige timer og for å bestille time hos en av våre klinikere. Vi tilbyr både moderne utredning og behandling – slik at du får optimale resultater i form av bedret funksjon og smertelindring.

Alexander Andorff

Kiropraktor (Offentlig autorisert, MNKF)

Kontaktinformasjon: Kiropraktor / 62 80 90 30 / ONLINE BOOKING / lambertseterkiropraktorsenter@outlook.com

– Mastergrad (M.Sc. Kiropraktikk m/ Utmerkelse) ved anerkjente AECC University, i Bournemouth, England. Graduerte i 2011.

– Medlem av Norsk Kiropraktorforening.(MNKF)

– Tidligere kiropraktor på Kiropraktorhuset Elverum, Ottestad Kiropraktorsenter og Eidsvoll Kiropraktorsenter og Fysioterapi.

– Tidligere jobbet med Eidsvoll Turn Fotball, Elverum Håndball og Elverum Fotballklubb – både damer og herrer.

– Tilbyr moderne kiropraktikk, trykkbølgebehandling, terapeutisk ultralydsbehandling, laserterapi, muskulære teknikker, triggerpunktbehandling, idrettsmassasje, intramuskulær nålebehandling, samt treningsveiledning og opptrening.

En Moderne Kiropraktor med Betydelig Erfaring

Alexander innehar en høyt anerkjent faglig kompetanse som legges til grunn for ferdighetene hans innenfor utredning og behandler av muskuloskeletale problemer. Dette inkluderer feilfunksjon og smerter i muskulatur, sener, nerver og ledd.

Han benytter seg ofte av en kombinasjon av en lang liste med manuelle behandlingsteknikker (inkludert trykkbølgebehandling) for å redusere muskelspenninger, forbedre leddbevegelighet og å bryte ned skadevev, samt stimulere økt blodsirkulasjon i de behandlede områdene. Du vil også kunne få treningsveiledning og hjemmeøvelser som er tilpasset akkurat din problematikk.

Nicholas Nordengen

Kiropraktor (Offentlig autorisert, MNKF)

– Medlem av Norsk Kiropraktorforening (MNKF)

– Jobber aktivt med idrettsutøvere innen fotball, friidrett og håndball.

– Jobber aktivt med profesjonelle dansere

– Tilbyr moderne kiropraktikk, trykkbølgebehandling, laserterapi, muskulære teknikker, graston (IASTM), triggerpunktbehandling, sportsmassasje, intramuskulær akupunktur, samt treningsveiledning og opptrening.

Anerkjent Idrettskiropraktor med Bred Kompetanse

Nicholas er både allmenn- og idrettskiropraktor. Gjennom årevis med arbeid rettet inn mot idrettsutøvere innen dans, fotball, friidrett og håndball, har han utviklet en særegen god evne til å utrede og behandle feilfunksjoner og smerter.

Ved å kombinere ulike manuelle teknikker, samt kartlegge de forskjellige årsakene til smertene dine, jobber han aktivt med å gi deg langvarig bedring. Nicholas er særlig interessert i:

• Akutte og kroniske nakkeplager
  • Akutte og langvarige ryggsmerter
  • Hodepine og Migrene
  • Interscapulære Smerter (Vondt mellom skulderbladene)
  • Kontorplager (Inkludert musearm, skuldersmerter og karpaltunnelsyndrom)
  • Nakkeprolaps
  • Revmatiske Smerter (Inkludert fibromyalgismerter)
  • Svimmelhet og Krystallsyken

– Les mer utfyllende informasjon om Nicholas i hans behandlerprofil ved å trykke her.

Timebestilling

«En utrolig dyktig, kunnskapsrik, profesjonell og engasjert kiropraktor som har hjulpet meg med ulike plager i mange år. Et varmt menneske som ser og forstår deg, og strekker seg langt for at man skal bli kvitt de utfordringer man har. Anbefaler han på det sterkeste!»

«Kan anbefales på det varmeste. Er meget dyktig, empatisk og imøtekommende. Undersøkte meg nøye på første konsultasjon og ga meg veldig gode forklaringer underveis. Hadde hørt så mye bra om han og den enorme interessen han har for faget sitt. Merket bedring allerede etter første gang. Kan ikke få fullrost han nok, bedre kiropraktor kan man ikke finne.«

«Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig. Han har gitt meg god behandling og oppfølging. Han har min fulle tillit. Veldig synd at du flytter fra Eidsvoll, men det er verdt reisen til Oslo for å fortsette behandling.»

«Jeg opplever dem som imøtekommende og hyggelige. Mye kunnskap og ekspertise og tar pasienten på alvor. Har fått trygg og god behandling samt gode behandlingsplaner, og gir god informasjon og gode råd underveis.»

«Mitt første besøk hos kiropraktor, og det var en meget bra og behagelig person jeg møtte. Anbefales!«

Lei av Stive Ledd og Vonde Muskler? Ta Tilbake den Smertefrie Hverdagen!

Våre moderne klinikere er levende opptatt av at du som pasient skal få bedre forståelse for din smertepresentasjon – og finne ut av hvordan vi sammen kan bekjempe selv den mest langvarige muskuloskeletale problematikken.

Våre moderne kiropraktorer innehar også både henvisningsrett og sykmeldingsrett – dersom dette skulle vise seg å være nødvendig for en optimalisert forbedring.

Spørsmål eller noe du lurer på? Eller vil du bestille en time for problematikken din?

Dersom du har spørsmål så kan du gjerne kontakte oss via en av våre kontaktmuligheter eller vår Facebook-side. Hvis du ønsker å sette opp en konsultasjon så har vi også døgnåpen online booking – slik at du kan finne den timen som passer best for akkurat deg.

(Se ledige timer og bestill time online ved å klikke på knappen ovenfor)